MISIUNE / VALORI
Misiunea, viziunea și valorile exprimă principiile pe care le respectăm în desfășurarea activității. Ne preocupă continuu calitatea, profesionalismul și grija față de clienții noștri interni și externi. În ceea ce privește misiunea, avem în vedere:
– Crearea unui mediu intern favorabil dezvoltării, menținerii și motivării capitalului uman;
– Satisfacerea cerințelor clienților cu produse naturale, sigure și de calitate;
– Îmbunătățirea continuă a raportului calitate – preț;
– Diversificarea gamei de produse/ dezvoltarea de produse noi, care să satisfacă cerințele consumatorilor.
În ceea ce privește viziunea, S.C. Amylon S.A. depune permanent eforturi pentru a-și consolida poziția pe piață, adaptându-și activitatea în raport cu cerințele clienților și stabilind cu aceștia parteneriate de lungă durată, bazate pe încredere și respect reciproc.
Totodată, societatea Amylon S.A. respectă și perpetuează următoarele valori:
– Integritatea. Societatea dezvoltă ideea angajamentului intransigent și consecvent în relația cu salariații săi;
– Transparența face parte din ansamblul principiilor S.C. Amylon S.A., capabile să ofere predictibilitate tuturor informațiilor transmise, pentru înțelegerea exactă a acestora;
– Promovarea și susținerea angajaților tineri (media de vârstă a angajaților este de 34 de ani);
– Profesionalismul. S.C. Amylon S.A. este preocupată de menținerea și atragerea de specialiști în domeniu. Competența acestora este testată și dovedită continuu, prin produsele existente deja pe piață;
– Responsabilitatea și dedicarea. Societatea susține implicarea angajatilor săi în toate activitățile (sociale și sportive) pe care aceștia le întreprind și participă în mod direct la realizarea acestor acțiuni;
– Respectul reciproc. Salariații sunt diferiți, dar egali, iar respectul reciproc reprezintă un catalizator în dezvoltarea angajamentelor serioase și de durată, precum și în menținerea unui climat sănătos la locul de muncă;
– Inovația. Societatea tinde spre utilizarea de tehnologii noi, cu scopul de a oferi produse calitative și un raport bun calitate-preț, premise ale obținerii unui plus de valoare.